Home
Courses
Vloggen als een pro

Vloggen als een pro

Leer zakelijk vloggen met deze professionele vlog training

Een speciale vlog training voor bedrijven, overheid en maatschappelijke organisaties.

Je boodschap op een persoonlijke manier overbrengen met zakelijk bloggen

Wil je op een professionele- en vooral ook persoonlijke manier je boodschap, bedrijf of product aan de wereld communiceren? Dan is het volgen van de training ‘Vloggen als een Pro’ een echte aanrader. Met deze vlog training leer je op een professionele manier zakelijk vloggen.

Het grote verschil van een vlog met een ‘normale’ video is de grote rol van de maker zelf. Met vloggen presenteer je (meestal in beeld) je eigen video en verpersoonlijkt daarmee je verhaal. Het grote doel van iedere vlogger is je kijker zowel inhoudelijk- als visueel aan je te binden zodat hij ook een volgende vlog van je wil zien.

Maar hoe kun je dit het beste aanpakken? En -heel belangrijk-, wat zijn de valkuilen van deze manier van werken? Vragen die we uitgebreid behandelen tijdens deze interessante vlog training.

Tijdens deze praktijk gerichte vlog training leren we je verder hoe je visueel het maximale uit je telefoon kan halen. We leggen je de basisbeginselen van het filmen uit. Hoe maak je goede opnames en welke shots heb je nodig om een verhaal beeldend te kunnen vertellen?

Onderwerpen als focus, diversiteit aan shots, montagegericht filmen en audio worden duidelijk uitgelegd als basis voor zakelijke vloggen. Sterke voorbeelden- en praktijkoefeningen leren je verder hoe je je smartphone optimaal kan  hanteren.

Na afloop kun je uitstekend zakelijk vloggen en ben je in staat om een professionele vlog te maken, deze te monteren en op Social Media te plaatsen.

Zakelijk vloggen voor bedrijfsleven, overheid en maatschappelijke organisaties

Creëer meer binding met zakelijk vloggen

Vloggen is bij uitstek een sympathieke- en persoonlijke manier om je stakeholders aan je te binden. Bijvoorbeeld door met vloggen te laten zien wat er binnen je organisatie gebeurt. Met een Vlog kun je een klant laten zien hoe een project of product tot stand komt. Ook kan een Vlog opiniërend worden ingezet, zowel reactief als proactief.

Volgens een onderzoek van Facebook zal in 2020 80% van de berichten op haar platform bestaan uit films en vlogs. Zakelijk vloggen is dus niet alleen leuk om te doen, maar ook noodzakelijk om mee te gaan in deze trend. Wacht dus niet af en meld je nu aan voor onze professionele vlog training!

Duur cursus: Een dag

Cursus kosten: vanaf 275€ excl BTW

Meld u aan voor de cursus